SEO štúdia

Prípadová SEO štúdia stránky Rekomont.eu, ktorej sme pomohli optimalizáciou webu získať nových užívateľov.

Prípadová SEO štúdia portálu: Rekomont.eu

Ukážme si niektoré techniky optimalizácie webu, ktoré boli použité pri projekte s názvom rekonštrukcie kúpeľní, vodárenské a kúrenárske práce, za účelom zabezpečenia lepšieho umiestnenia stránky v organickom vyhľadávaní Google:
  • Zadefinované meta informácie o každej stránke. To znamená, že každá stránka obsahuje unikátne informácie (kľúčové slová, popis), ktoré ju najlepšie charakterizujú. Tieto informácie sa zobrazujú vo vyhľadávači a pomáhajú tak zaujať a získať užívateľa, ktorý hľadá informácie o daných službách.
  • Text upravený tak, aby bol atraktívnejší pre zákazníka a zároveň obsahoval viac kľúčových slov a fráz.
  • Použité „pekné“ URL linky. Ich význam je dvojaký, slúžia pre vyhľadávače ako zdroj fráz a slov, ale hlavne pre ľudí, pretože im umožňujú ľahšie si zapamätať webovú linku. Viac napovie nasledovný príklad:
    • „Pekná“ linka: http://www.rekomont.eu/kurenarske-prace
    • Štandardná linka: http://www.rekomont.eu/index.php?stranka=kurenie
  • Vytvorená stránka, ktorej slovenská doména je názov firmy. Firma Rekomont mala hlavnú stránku umiestnenú na doméne Rekomont.eu, ale nemala kúpenú doménu Rekomont.sk. Táto situácia mohla byť nebezpečná v prípade, keby konkurencia si kúpila túto doménu a na značke by „parazitovala“. Firme bolo odporučené vytvoriť malý propagačný web, ktorého úlohou by bolo nalákať potenciálnych záujemcov na ich hlavnú stránku umiestnenú na Rekomont.eu. Žiaľ, nový obsah nebol vytvorený, ale bola aspoň .sk doména automaticky presmerovaná na .eu doménu.
  • + mnohé iné techniky, ktoré viac či menej zavážia pri umiestnení webu na prvé pozície v Google, spolu však tvoria celok.

Po optimalizácii sa stránka objavila na prvých pozíciách v Google na dohodnuté frázy

Firma Rekomont.eu sa po zadaní frázy „vymena radiatorov“ zobrazí na prvej pozícii v Google a predbehne tak aj veľký portál s názvom Modrá Strecha. Je potrebné spomenúť, že portál sa zobrazí na prvých pozíciách v Google aj po zadaní iných kľúčových slov a fráz, preto optimalizáciou webu firma Rekomont získava návštevníkov, za ktorých už nemusí platiť. Niekedy je potrebné získať návštevníkov v pomerne krátkom čase, v tom prípade odporúčame využiť reklamu na Google v systéme AdWords, prípadne reklamu na Facebooku. Z dlhodobého hľadiska sa však odporúča kombinácia oboch spomenutých prístupov.
Stránka Rekomont.eu sa zobrazuje na prvej pozícii v Google
V prípade, že máte záujem o optimalizáciu webu, neváhajte a kontaktujte nás pre získanie bližších informácií a cenovej ponuky.

Ak sme Vás zaujali, dajte o nás prosím vedieť. Ďakujeme!

Facebook Twitter Google+ Digg Reddit LinkedIn Pinterest StumbleUpon Email